Інтернет-покупки для багатьох людей, знайомих з інтернетом, стали набагато зручнішими і звичнішими, ніж пошук потрібних товарів в офлайн-магазинах свого міста або райцентру (обласного центру), якщо проживаєш у маленькому селі чи селищі. У той час як державна Укрпошта закриває свої відділення, що працюють десятиліттями, великі кур'єрські компанії, наприклад, Нова Пошта, вже дістаються до кожного населеного пункту, відкриваючи свої представництва навіть у маленьких селах. Доставка товарів з інтернет магазинів займає все найкоротші терміни в будь-який куточок нашої країни. Магазин "НОГОТОЧКИ" бореться за своїх клієнтів надаючи товар різної цінової групи під потреби різних клієнтів і їх професійні потреби за максимально доступними цінами. Також у нас є професійна підтримка всього обладнання, яке реалізується в нашому магазині. Є адекватна гарантія, є потокове обслуговування, є платний ремонт.
Умови оформлення замовлень
Всі товари на сторінках магазину "НОГОТОЧКИ", які Вас зацікавили, можна оформити в замовлення кількома способами.
- Онлайн замовлення. Потрібні позиції в потрібній кількості надсилаєте в кошик. Коли всі позиції додано, переходите в кошик і вводите свої дані, потрібні для відвантаження або відбору товару. Потрібні Прізвище Ім`я По-батькові Телефон Місто Емейл. Також можна додати коментарі до замовлення, якщо є уточнення щодо товарів або щодо варіанту доставки замовлення Вам.
- Замовлення телефоном. Потрібно виписати коди товарів, які Вас цікавлять і зателефонувати нам. Продиктуйте коди товарів нашому менеджеру, також Ваші дані та адресу доставки. Телефоном одразу можна поставити питання, що стосуються товарів, і отримати кваліфіковану консультацію. Для багатьох такий варіант роботи з магазином може бути більш вигідним.
- Замовлення в Вайбер. Також можна зробити замовлення надіславши нам повідомлення у Вайбер. Багато хто робить скріни потрібних товарів і скидає, але це часто буває незручно, оскільки деякі позиції бувають у різних цінових групах або на неякісних фото неможливо розібрати написи на флакончиках, які в нас бувають схожі за виглядом, але різні за наповненням. Краще скинути коди товарів, які можна знайти в описі кожного товару на нашому ресурсі.
- Замовлення в Instagram. Скопіюйте посилання на фото товару (товарів), що Вас зацікавив, або запишіть код товару, який ми вказуємо в описі під кожною публікацією. Напишіть нам у Директ і скиньте коди або посилання на потрібні Вам позиції.
- Замовлення в Фейсбук. Усе те саме, що і в Інстаграм, тільки пишемо в месенджер.
- Замовлення в офлайн магазині. Мешканці міста Вінниця, або прилеглих населених пунктів можуть вибрати товар на сайті і купити в нашому магазині за адресою Вінниця, вул. Магістратська 7, магазин "НОГОТОЧКИ". Попередньо потрібно зв`язатися з нами будь-яким зручним вам способом (телефон, вайбер, інстаграм, фейсбук, емейл) і зарезервувати товар. Насамперед це стосується електроніки, оскільки деякі позиції в наявності в малій кількості і на момент Вашого приїзду в магазин можуть бути продані.
Оплата
Всі замовлення в магазині "НОГОТОЧКИ" можна оплатити наступним чином:
- оплата онлайн на картку ПриватБанку через систему Приват24. Оплата відбувається моментально;
- оплата офлайн на картку ПриватБанку за допомогою терміналу самообслуговування у відділеннях ПриватБанку та великих торгово-розважальних комплексах по всій країні. Оплата відбувається протягом декількох хвилин;
- оплата на картку ПриватБанку через інші банки на території України. Оплата може здійснюватися до 3 банківських днів;
- післяплатою, якщо таку послугу надає перевізник, якого Ви обрали. На даний момент така форма оплати діє з обов`язковим мінімальним платежем - 150 грн..
При останньому варіанті при отриманні Ви оплачуєте, крім вартості доставки товару, вартість перевезення грошей назад і комісію від суми покупки перевізнику. У різних кур`єрських службах тарифи та умови можуть значно відрізнятися в розмірі. При оплаті замовлення будь-яким із запропонованих варіантів, будь ласка, відразу після оплати зв`яжіться з нами зручним для Вас способом, щоб підтвердити Вашу оплату. Чек зберігайте обов`язково до отримання товару.
Терміни доставки
Залежно від завантаженості складу магазину "НОГОТОЧКИ" товар може відправлятися не в перший день після оформлення, але не пізніше 3-х днів після подачі заявки, не враховуючи вихідних і святкових днів. Якщо з якоїсь причини ми не можемо відправити товар вчасно, наші менеджери обов`язково повідомлять Вас про це.
Замовлення, зроблені і підтверджені по оплаті в першій половині дня, в більшості випадків від`їжджають того ж дня. Терміни відправки вказані до відділення перевізника, який Ви обрали. Подальша доставка йде залежно від термінів доставки конкретного перевізника. Номер декларації на перевезення товару буде висланий смс або у вайбер повідомленням на наступний день після відправки вантажу з відділення перевізника.
Доставка товару
Всі товари з асортименту магазину "НОГОТОЧКИ" можна придбати наступним чином:
Під час отримання товару
Отримавши посилку з рук представника транспортної компанії, одразу при ньому перевірте стан пакування на сліди ушкоджень або несанкціонованого розкриття. У разі виявлення таких слідів, складіть акт на бланку перевізника, і опишіть всі пошкодження, обов`язково зв`яжіться з нашими менеджерами для консультації.
Правильні, скоординовані дії, при конфліктах або проблемах у відділеннях перевізників, швидше вирішують створені ексцеси без фінансових втрат наших клієнтів.При цілісності упаковки наявність і комплектність товару обов`язково перевірте у відділенні перевізника, у спеціально відведеному місці. Тільки після цього можете покинути відділення перевізника.
Посилки і весь товар завжди застрахований на повну вартість у перевізників. Страховка дає змогу не зазнавати збитків ні магазину, ні клієнтам. У разі, якщо посилка не була перевірена в присутності працівників компанії-перевізника, умови відшкодування збитків не працюють ні з боку перевізника, ні з боку нашого магазину.
Завжди перевіряйте товар під час отримання, не виходячи з відділення перевізника, в присутності їхніх представників.
Повернення та обмін товару
Ми дуже цінуємо своїх клієнтів і свою репутацію. Весь наш товар належної якості і завжди перевіряється перед відправкою на працездатність і відсутність дефектів.
Усі обміни та повернення узгоджуються заздалегідь з нашими менеджерами зручним для Вас способом. Усі посилки відправляються на прийом у сервісний центр магазину "НОГОТОЧКИ".
Товар приймається у разі відсутності слідів використання, в повній комплектності, в цілій, непошкодженій упаковці. У разі виявлення заводського браку ми замінимо товар безкоштовно, або повернемо гроші. Такі претензії розглядаються впродовж тижня, після відправлення товару зі складу магазину.
Електронні товари залежно від цінової групи мають гарантійний термін експлуатації, упродовж якого покупець має право на безоплатний ремонт приладу, що повністю або частково втратив працездатність. Якщо поломка виникла з вини неправильної експлуатації обладнання, або через використання не за призначенням - ремонт і обслуговування, якщо це можливо, проводиться на платній основі. Доставка товару при обміні, поверненні, гарантійному обслуговуванні в сервісний центр магазину здійснюється за рахунок клієнта.
Згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів" непродовольчі товари належної якості можна обміняти на аналогічний товар у продавця, в якого його було придбано, якщо товар не влаштував покупця формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром і не може бути використаний ним за призначенням. Строк права на обмін діє протягом 14 днів не рахуючи дня продажу. Обмін відбувається якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, комплектність. Не підлягають обміну та поверненню товари зі списку, затвердженого Кабінетом Міністрів України